عکس خبیث و ترسناک ترین قاتل زن در انگلیس
 
◄ΣΞΣ♥мλη☻,Кн☺Ð₪Σ♥ΣΞΣ►
ای کاش تنها غمم ،شکستن نوک مدادم بود.

عکس خبیث و ترسناک ترین قاتل زن در انگلیس www.taknaz.ir
 
میرا هیندلی که به عنوان "قاتل دشت ها" نیز از او نام برده می شود مسئول قتل هایی است که در منطقه منچستر انگلیس در نیمه های سال 1960 اتفاق افتاده است.
او و ایان برادی مسئول دزدی، شکنجه، سوءاستفاده جنسی و قتل دو نوجوان و سه کودک زیر 12 سال هستند. به گزارش تکناز این قتل ها "قتل های دشت" نام گرفته اند، زیرا دو تن از قربانیان در قبرهایی که در دشت سدلورث حفر شده بود کشف شدند و قبر سوم نیز در دشت یافت شد.
کلیدی که در میان وسایل میرا پیدا شد  باعث به دست آمدن مدرکی در داخل انباری در ایستگاه مرکزی منچستر شد که توانست مجرم بودن آنها  را ثابت کند . این مدرک یک نوار صوتی بود که صدای یکی از قربانیان در حال شکنجه در آن ضبط  شده بود.

عکس خبیث و ترسناک ترین قاتل زن در انگلیس www.taknaz.ir

هیندلی که به عنوان "خبیث ترین زن در انگلیس" شناخته شده است، چندین بار برای حکم حبس ابد خود درخواست تجدیدنظر کرد و ادعا نمود که اصلاح شده است و دیگر خطری برای جامعه نخواهد داشت، ولی هرگز آزاد نشد و سرانجام در سال 2002 در زندان زندگی اش به پایان رسید.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام دوستان عزیز به وبلاگ ماخوش اومدین.مرسی از بازدیدتون.امیدواریم بتونیم مطالبی رو در وبلاگمون قرار بدیم که مورد پسند شما دوستان گل باشه.چندتا خواهش داریم یکی اینکه تو نظر سنجی شرکت کنید .دومی اینکه حتما برامون نظر بزارید.سومی حتما ولطفا عضو هم بشید.مرسی از شما بازیدید کننده ی گرامی.برای اطلاعات بیشتر میتونید به پروفایل مراجعه کنید.هر گونه سوالی هم داشتید میتونید به ادرس ایمیل هر دوتامون بفرستید.مرسی
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ◄ΣΞΣ♥мλη☻,Кн☺Ð₪Σ♥ΣΞΣ► و آدرس arashdnm.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. فداتون بوس بوس





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 119
بازدید دیروز : 92
بازدید هفته : 119
بازدید ماه : 1374
بازدید کل : 181417
تعداد مطالب : 987
تعداد نظرات : 151
تعداد آنلاین : 1